top of page

VAKMANSCHAP EN

TROTSE MEDEWERKERS

Client: AB INBEV

Brief:

 

Het realiseren van een aansprekende video waarin het bedrijfsproces, de roots en de rol van de Dommelsche bierbrouwerij in de lokale samenleving getoond wordt.

Dommelsch

Concept:

​

Voor ons was het direct duidelijk na het eerste bezoek: de mensen van de Dommelsche bierbrouwerij zijn gepassioneerde vakmensen. Ze staan niet alleen voor de natuurlijke producten die ze brouwen, ze staan ook voor hun eigen brouwerij. Dat deden de mensen die de brouwerij groot hebben gemaakt, en dat doet het jong talent nu nog steeds. Een brouwerij die een werelds product produceert in een lokale omgeving, en daarom verankerd zit in het hart.

Distributie:

 

De video is vertoond bij de presentatie van de VPO Awards, de lancering van Dommelsch nieuwe stijl en wordt gebruikt tijdens bijeenkomsten van AB Inbev en social media.

Wist je dat?

 

  • Deze film een co-productie is tussen Focus2Infinity en Mixotion, waarbij Mixmotion verantwoordelijk was voor concept, regie en productie en Focus2Infinity voor camera, edit, color grading en muziek.
     

  • We deze hele productie in slechts 2,5 week gerealiseerd hebben van concept tot oplevering
     

  • De oud medewerkers die je in het begin van de film ziet de ‘Pevaders’ heten en wekelijks bij elkaar komen in de brouwerij voor een gezellig samenzijn.
     

  • Het drone shot waar de film mee begint en eindigd origineel en niet ‘gephotoshopt’ is.

bottom of page