VIDEOCONTENT MET KARAKTER EN VOLGENS PLAN.
Uiteindelijk wil je met doeltreffende video content je doelgroep raken in het hart en ervoor zorgen dat jouw boodschap bijblijft in het hoofd. Dat is onze overtuiging: onze WHY. Dat doen we door in de conceptfase altijd vanuit de kijker, jouw doelgroep, te denken. Wat beweegt hen, waar zijn ze te vinden, wat vinden ze interessant, what makes them tick? Wanneer we dat samen helder hebben, gaan we aan de slag met een videoconcept en een contentstrategie. Want een mooi idee is niks zonder effectief strijdplan. Een opvallend concept volgens een gedegen contentstrategie en een pakket aan deliverables dat zorgt voor meetbaar resultaat. Dat is waar we het voor doen.
MENSEN DOEN
ZAKEN MET MENSEN.
NIET MET BEDRIJVEN
Het gaat om de persoon die de dienst levert, of de mensen die de producten maken. Daarnaast zijn je opdrachtgevers of afnemers je beste ambassadeurs. Kortom als jouw doelgroep letterlijk weet wie jij bent, waar je vandaan komt en goed werk levert dan kom je betrouwbaar over. Precies dat willen wij overbrengen in de producties die we maken. Er zijn veel vormen waarin we dat kunnen doen: een mooie moodfilm, een strakke bedrijfsfilm, een gelikte animatie, een begrijpelijke uitlegvideo etc.
VIDEOCONTENT ALTIJD MET EEN STRATEGIE
Vertrouwen willen we overbrengen in onze video's en daar voegen we creativiteit en menselijke emotie aan toe. Want video kan zorgen voor een traan, een glimlach, kippenvel of een rilling. Het kan de kijker raken. Goede online videocontent, ingezet volgens een gedegen contentstrategie, zet je doelgroep aan tot iets te doen. Precies daar leggen wij dan ook de focus op in de videocontent die we produceren en zo doen we dat voor jou.